یزدفردا: سرمربی یوونتوس بعد از تساوی برابر کالیاری به انتقاد از بازیکنان تیمش پرداخت و تاکید کرد که آنها اشتباهاتی باورنکردنی داشتند.

به گزارش یزدفردا: یوونتوس در هفته سی‌وسوم سری A با تساوی دو بر دو برابر کالیاری متوقف شد. ماکسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به نقل از مدیاست، سرمربی یووه گفت: همه چیز ساده و روشن است. اجازه دادیم تا حریف هفت بار ضد حمله بزند. به دنبال تیکی‌تاکا بودیم اما پاس‌های بازیکنان اشتباهات زیادی داشت. برابر تیم پرتلاش و جنگنده‌ای مثل کالیاری باید بسیار تلاش کرد. 

او ادامه داد: شرایط تیم در این بازی باورنکردنی بود. ما به‌راحتی اجازه دادیم تا حریف ضد حمله بزند. اشتباهات بازیکنان زیاد بود. در این مقطع از فصل اگر توان مبارزه نداشته باشی قطعا امتیاز از دست می‌دهی و ما چنین شرایطی را تجربه کردیم. بیشتر بازیکنان کالیاری بعد از بازی از ناحیه عضله به مشکل خوردند که این نشان از تلاش زیاد آنها می‌داد. آنها هر آنچه را در توان داشتند رو کردند. برابر چنین تیم‌های یا باید زیاد تلاش کرد یا اینکه از نظر فنی بدون اشتباه بود. ما در هر دو مورد ضعیف کار کردیم.

آلگری در پایان گفت: بازی سختی برای ما شد و بازیکنان یوونتوس اشتباه باورنکردنی داشتند و همین باعث شد تا بازنده این بازی حساس شویم. امیدوارم که از اشتباهاتی که در این بازی داشتیم درس بگیریم و در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم. متاسفانه نتوانستیم در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان دهیم.

یوونتوس با تساوی در این بازی ۶۴ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا